xoves, 14 de agosto de 2008

Calendario T7

A secretaria da WIFA e mais o redactor do Xornal do Pobo tém a honra de apresentar (nom era sem tempo!) o calendário correspondente à VII Época da Liga dos Planetas Unidos.

LPU T7

AC

CM

GH

OP

PC

PF

SM

SW

TZ

TR

AM

Asaltacunas FC

5

3

19

17

15

1

13

9

11

7

Che Marx ltd

16

20

14

12

10

18

8

4

6

2

Gloria y Honor

14

9

12

21

19

16

6

2

4

11

Ordem e Progresso

8

3

1

15

13

10

11

18

20

5

Partisano Clash

6

1

10

4

11

8

20

16

18

14

Pollo FC

4

21

8

2

11

6

18

14

16

12

Shakhtar de Montreal

12

7

5

21

19

17

15

11

2

9

Swazilandia BP

2

19

17

11

9

7

4

12

14

21

Torpedo Zagreb

20

15

13

7

5

3

11

1

10

17

Túzaros de Reiquiabic

11

17

15

9

7

5

13

3

21

19

Análisis Matemático

18

13

11

16

3

1

20

10

6

8

descansa:

1

12

TR

2

13

PC

3

14

SM

4

15

AM

5

16

SW

6

17

OP

7

18

GH

8

19

TZ

9

20

PF

10

21

AC

11

11

CM

Baseado no desenho original de Michael Ballack der klünster.

56 comentarios:

Anónimo dixo...

Nom era sem tempo, nom era sem tempo. Todo é protestar. Esta vez nom tardamos tanto!

Anónimo dixo...

Fabulosa a redacción ultimamente, co dos resultados e todas estas historias. Moi profesional. O corolario de fin de tempada moi ben tamén.

Un par de apuntes:

- segue a faltar a noticia de cando remata unha votación.

- cando substitúan o interrogante por Emre, non esquezan poñerlle a Azutkin o seu novo prezo (2) e ao Shakhtar (110). Tamén estaría ben que indicasen na noticia que o Gloria conta cun rublo máis (en caixa).

jebeWalrus dixo...

Eu propoño unha solución parche ó do descuadre: creade as tablas cunha primeira columna invisible ou vacia, pra non ver esa primeira columna descadrada por debaixo das demais.

Anónimo dixo...

Hola, es casi seguro que no podre ir a jugar mañana.
En cambio hoy jueves me puedo pasar por la sede sobre las 20:30 hasta las 23 o puede que incluso mas...
Mis rivales de las 4 primeras jornadas son:
Torpedo
Asalta
Tuzaros
Shaktar

Ruego que vayan a recibir su merecido... (siempre y cuando la sede esté abierta)

Anónimo dixo...

Non entendo o do descuadre, jebe. Quero dicir que non entendo o problema. Malamente podo, xa que logo, entender a solución.

Por outra parte isto está inzado de maricas. Mire, Mr. Swazi, eu non tería problema en ir a poñelo no seu sitio. Pero empezar pola xornada 4 paréceme excesivo. Siga o protocolo e fale cos 3 primeiros.

Anónimo dixo...

por certo está mui bem o de amanhar a Tigana, acabo de flipar, já me parecia a mim raro que o fichara o G$H.
passou de corpo 66 a corpo 80!!
Com Xavi também passou algo parecido, nom?

Anónimo dixo...

señor che marx:

p clash - che marx xornada 1

quere adiantalo? hoxe a tarde?
maña á tarde?

ademais na xornada dous

descansa p clash

Rapajk dixo...

Así é. Con Xavi e con Iniesta.

Anónimo dixo...

Torpedo, vas a ir a la Atalaya hoy sobre las 20:30?

Anónimo dixo...

Aviso que hoy se acaban las vacaciones. Empieza el trabajo a las 21:00.

Anónimo dixo...

alá, fodeu-se-nos a vidreira. Quando se entere Ballack!

Anónimo dixo...

Aunque sin llegar al nivel de las pinturas originales de Ballack, lo conseguido con la tabla está entre lo más grande del abstracto absurdista. Loor al autor.

Anónimo dixo...

Suponho que o redactor andou a tentar amanhar a última jornada da liga na que pom 11, em vermelho sobre fondo gris, quando deveria ser 22, lógicamente.
Falho meu. Como sempre nestes casos estou a disposiçom de Vlad.

Anónimo dixo...

Parace umha vinheta de Promethea.

Anónimo dixo...

Entonces deberíamos preguntarle al señor Moore, debe de ser el responsable. La tabla debe tener dos docenas de significados ocultos según se mire la disposición, los colores, los números o las letras al revés en alfabeto Lineal II.

Anónimo dixo...

Deve ser a táctica do Shakhtar, assím nos ganha as ligas Moore. Nom sei como consegue que as mangostas entendam tal galimatias.

Rapajk dixo...

Así é, as 21:00 todos ó traballo.

O da vidrieira é o motivo polo cal eu non publico táboas de Excel, porque saen así (ver gráfico). Ó poñerlle a categoría pasou o que poden ver todos vostedes.

Anónimo dixo...

ah, foi por issso?
manda colhões!

Anónimo dixo...

Que mal. Esa vidrieira agora non mola nada. Que non é poñer cores ó chou coma din algúns críticos.

Anónimo dixo...

Apunto o de "(ver gráfico)". De agora en diante heino poñer no cadro de texto de cada viñeta, cando un personaxe estea a falar. Axuda a comprender que a imaxe e o texto van ligados. E igual melloran as versións cinematográficas dos meus traballos. Tocante aos significados ocultos, non me pregunten ou deixarán de ser ocultos. Boa tarde.

Anónimo dixo...

Por certo: CANDO SE FAI UN MONSTRO COMO TIGANA CONVÉN AVISAR. PORQUE VEXO QUE NO SUACI É UN RECÉN INCORPORADO, E É O MÍTICO XOGADOR QUE, AÍNDA QUE COÑEZAS E CHE MOLE, SE NON TES INFORMACIÓN PRIVILEXIADA PASAS DEL POLO SEU CORPO 66. AGORA É UN CHOLLAZO, DE FEITO. VALE O MESMO QUE DAVIDS E É MOI PARELLO, PERO EN MELLOR.

Anónimo dixo...

Todo isto sen criticar para nada ao seu propietario; basicamente non teño nin idea de cando foi trocado, se el tiña constancia ou non do troco cando o mirou ou se o atopou n plei ou xa no SUACI; dáme igual. A cuestión é que todos sabemos que hai 8 ou 10 CCDs de elite, como moito, en todo o xogo. Se aparece un de súpeto é importante saber por que. Eu nin sequer sei a razón da suba.

Anónimo dixo...

Comunicado do Che Marx Ltd:

Para o Sr. Bolelavsky.
Estaríamos encantados de disputar a primeira xornada hoxe á tarde, posto que hoxe á noite marcho cara a Monforte de Lemos a pasar o fin de semana olleando un par de xogadores para vindeiras campañas. Mais xa quedei co Sr. Handicap e co Presidente na casa deste para xogar uns partidos sobre as 17:30 - 18:00 horas.
Se quixera vostede achegarse por aló, por min encantado de comezar a primeira xornada. Senón puidera/quixera achegarse po-la Casa Branca da WIFA, daquela terémolo que deixar para outro momento.

Saudos

Anónimo dixo...

Busquen no SUACI:

CCD, defensa 80, corpo 80, resistencia 90, velocidade 80, resposta 80, axilidade 80

Solución:

Rapajk dixo...

Novidades no S.U.A.C.I.

09/08
FEITOS:
Uli Stielike

AMAÑADOS:
Yaya Touré,Tigana

Anónimo dixo...

El problema de Getxi es que no lo pudo encontrar antes. Es el problema de poner "truños" al filtrar para encontrar jugadores, que los buenos no salen. Este año su defensa de animales (no elegibles para el OIL, no vaya a ser que los demás se fijen) se tendrá que enfrentar a delanteros de nivel parejo, y el señor Getxo anda un poco asustado con la igualación de las posibilidades.

Como ha indicado bien el señor Rapajk, fíjese en el apartado del SUACI en lugar de GRITAR.

Anónimo dixo...

partido adiantado da T7!
as 18:30, dende O Inferno:

Partisano Clash - Che Marx

Os partisanos, que tentarán de deixar atrás o calificativo de "equipo simpático", reciben ao che marx, que tentará unha tempada máis revertir a súa historia.

Antecedentes:
Os partisanos son os favoritos ainda que a maioria das suas victorias no inferno ante che marx foron axustadas...

T4: 2-1

T6: 2-0

e o che marx é o único equipo que bateu cinco veces a porteria dos partisanos no inferno...

T5: 2-5

Espadas en alto. Comeza a lpu...

Anónimo dixo...

partido adiantado da T7!
as 18:30, dende O Inferno:

Partisano Clash - Che Marx

Os partisanos, que tentarán de deixar atrás o calificativo de "equipo simpático", reciben ao che marx, que tentará unha tempada máis revertir a súa historia.

Antecedentes:
Os partisanos son os favoritos ainda que a maioria das suas victorias no inferno ante che marx foron axustadas...

T4: 2-1

T6: 2-0

e o che marx é o único equipo que bateu cinco veces a porteria dos partisanos no inferno...

T5: 2-5

Espadas en alto. Comeza a lpu...

Anónimo dixo...

es un E-S-C-Á-N-D-A-L-O !!!!

Anónimo dixo...

¿Y ahora porque imita a Rafael? ¡Vuelva en sí!

Anónimo dixo...

¿Qué ocurre?

Anónimo dixo...

¿Lo mato, jefe?

Anónimo dixo...

Acabo de salir de currar y como que paso de liga.
Me paso el viernes

Anónimo dixo...

O de Tigana eu vi-no na margem dereita de "Novidades no SUACI" secçom "AMAÑADOS" (!). Está junto com Yaya Touré, ao que só lhe faltava um detalhinho, do que se avisou no blogue e do que se falou no castelo (em presença minha). Eu, sinceramente, ao Francês estava farto de ve-lo co seu paupérrimo corpo 66 (junto ao resto da súa época, Platini, Giresse,Six, que neste Will nom vém...)e pensei que o cámbio seria o típico falho histórico como o de Johan que nom tem capacidade de mando ou algo similar. Nom discuto que, o do seu corpo, fosse um falho similar já que nom o vim jogar.
Para a próxima vez que se faga algo assím de gordo há que avisar.
Avisar melhor, quero dizer.

Anónimo dixo...

Resultados LPU7

Partisano 1-0 Che
87' Drogba (Boban)

Ordem 2-1 Che
0' Sand 30' Shevchenko 40' Breitner (P)
Amarelo a Materazzi

Hai 5 votos en prol (o en contra) de que este ano as vitorias/derrotas en liga na casa supoñan 1'5 rublos e non 2. Non estou contando os de Sir e Duque porque non estou certo de se opinaban algo en firme ou o estaban valorando. Sobre o de que, dado que agora somos 11, os vetos se podan facer con 3 (negativas a un troco regulamentario) ou sexan necesarios 4, polo momento a cousa está en 4-1 en prol de que sigan sendo 3 (4-2 se conto como firme a opinión do Sir de que pasen a 4). Esta última votación valídase con maioría simple.

Sobre o de:

"Rapajk dijo...
Novidades no S.U.A.C.I.

09/08
FEITOS:
Uli Stielike

AMAÑADOS:
Yaya Touré,Tigana

14 de agosto de 2008 17:44"

asuma o señor Rapajk que eu xa lera o que ten a ben remarcarme e que, lido e todo, escribín o que escribín. Digo todo isto para que quede claro, non porque pense presentar unha reclamación oficial nin nada. Non me parece pufo. Simplemente, eu tería avisado dun caso como este, verbalmente ou nos comentarios. Como explicaba antes, eu coñezo a Tigana, sei quen é e sei máis ou menos que fixa trae. Non sei cando se modificou nin porqué, se foi hai un ano ou o mesmo domingo. Pero unha suba de 14 PUNTOS EN CORPO é bastante espectacular, máis nun xogador así, para anunciala como unha novidade máis na columna SUACI, traballo encomiable, en todo caso.

Anónimo dixo...

Copión.

Anónimo dixo...

czalic tienes un email

hoy bolelasvky recomienda:
"no quedarse mucho tiempo leyendo en el water cuando has acabado de cagar"

Anónimo dixo...

non teño tal

Anónimo dixo...

Tigana es un magnífico jugador y persona, que no merece sus ataques. Debería darles vergüenza lo que están haciendo.

PD: ¿Alguien quiere comprar un magnífico canterano?

Anónimo dixo...

Tigana dópase. E Tigana non pasa controis antidopaxe.

P.D. O seu canteirán, é Tigana?

Anónimo dixo...

No, mi canterano es central. Pero estamos abiertos a cuelquier tipo de oferta.

Si quiere a Tigana se lo cambio por Lucio.

Anónimo dixo...

Pregunta

Si alguien quiere comprarle el canterano al Sir pero ya tiene el cupo de 18 jugadores, ¿como tendría que hacerlo?. ¿cómo tendría que pagarlo? ¿Tendría que ser obligatoriamente un cambio? ¿Cuantos munitis costaría?

Anónimo dixo...

Non, deixe, prefiro roubalo. A ese prezo élle ben doado. Eu pago 10 por Lúcio.

Tocante á pregunta do Duque, polo que eu sei, pódello intercambiar, cos rublos engadidos que conveñan entre ambos. Tamén pode mercarllo directamente, pero entón terá que desembolsar 3 rublos + do que o Sir ingrese, en concepto de 19º xogador. É dicir, se o Sir llo vende por 1 rublo, vostede tería que dar 4.

Anónimo dixo...

Tendría que pagar su precio +3 (estos tres se perderían en el río) o hacer un cambio.

Anónimo dixo...

Si me lo va a robar, ya sabe lo que le queda. Tendrá obligación de llenar 100 comentarios denigrándose a sí mismo y otros 100 justificando porqué lo ha hecho.

Anónimo dixo...

Ah, y me dará el derecho de exigir los cambios en las normas que me dé la gana, ya que me convertiría en una víctima. Si pudiera, casi le rebajaría el precio para que se lo llevara. Me haría la liga más amena.

Anónimo dixo...

Voullo robar. É un feito. Se non estou arruinado, claro. Ou se non me xorde unha necesidade brutal noutro posto. Ese téñoo moi ben cuberto, pero Tigana é un caramelo demasiado bo. E sabe francés, xenial para o Quebec. Empezabamos a ter problemas comunicativos cos seareiros.

Anónimo dixo...

Penso que estou botando moito por fóra. Voullo roubar se chego de último ao ecuador. Porque se non vaillo roubar calquera outro.

Anónimo dixo...

Como ya le he dicho, róbelo, pero de lo de los 200 comentarios no le salva nadie.

Anónimo dixo...

Non se preocupe por min: sonlle inmune á demagoxia (pasada, presente e futura). Combátoa cando me presta e ignóroa o resto do tempo. Que barato é Milla, tamén.

Anónimo dixo...

Mire, le voy a decir lo que voy a hacer. Voy a blindar a Tigana con 1 rublo (quizá 2 por necesidades), usted me lo roba luego robo yo alguno de los que quiero. No hay como poner un poco de emoción en la vida de los presidentes.

Winter is coming...

Anónimo dixo...

Para ir avisando, busco porteros o centrales. Luego no digan que no les avisaron.

Anónimo dixo...

Jeje

Por certo, cantos imos ser hoxe? Alguén ten idea? Eu, seguro, só sei que o Che non está. Logo os clons e o Clash indicaron que posiblemente non irían; non sei se houbo novidades ao respecto. Do resto, nin idea.

Anónimo dixo...

Suaci dijo que igual aparecía a las 3 de la mañana. Che que no. Torpedo y Asalta que sí. Los demás ni idea.

Anónimo dixo...

Penso que os Tuzaros si, polo seu comentario de onte. Nós imos ir un anaco polo menos, aí polas 21:30-22:00, imaxino. Non sei que fai finalmente Ordem. Pollo dixo que si, agora que lembro. Recapitulando:

SI:
Gloria
Asalta
Torped
Shakht
Tuzaro
Pollo

Coido que si:
Anális

Maybe not:
P. Clas
Ordem
Swazil

NON:
Che

Anónimo dixo...

Reparando no resumo do Titov, quizais o mellor do caso é que os 4 ausentes + probables xa se estrearon. Por certo, estase a votar o OIL.