mércores, 24 de xuño de 2009

Continúa a T11 (...e remata a T10?)

SEDE

Chanel de Reiquiabic (20:30-cedo)

ALTAS

Tuzaros
MAG
Torpedo
Rif
Análisis

QUE BEN, VAI REMATAR A T10! LEMBRADE CONSEGUIR O ARQUIVO ANTIGO!

BAIXAS

Asalta
Shakhtar (ou alta un breve período)
Babudos
Clash (probable)
Pollo
.

19 comentarios:

DIEGO dixo...

Yo voy.
Si somos 5 o menos puedo ser sede

getxo dixo...

Eu non sei. Se é por aquí cerca, vou e xogo un par. Senón, non contedes comigo. Realmente non debería ir, pero o venres que ven vou faltar seguro. A ver como evoluciona a cousa.

getxo dixo...

Para a noticia de resultados de Rapajk.

Hoxe é mércores e a votación dos mellores está:

- Friedel e Julio Cesar 2 votos por 1 de Buffon
- Puyol 3, Kaladze 2
- Boban ten 3 por 2 de Kaka
- Cristiano e Garrincha teñen 2; Anelka 1

Se remata así o día habería que engadir un subapartado, na noticia de resultados, de "mellores da xornada", ou así. Que serían:

Porteiro: Friedel/Julio Cesar
Defensa: Puyol
Medio: Boban
Dianteiro: C. Ronaldo/Garrincha

MAG dixo...

Yo voy. Esta semana intentaré no ser sede para que mis vecinos no me hechen cubos de agua la pasar. Uno ya me dijo que lo avisara que se apuntaba a la proxima fiesta... (mas o menos) :-P

Anónimo dixo...

Eu vou

duque dixo...

sinto desmarcarme, pero e que teño un compañeiro de baixa e teño que facerlle o turno o venres. polo tanto son baiza

Haile Selassie dixo...

Eu vou

datos rif dixo...

Becks- 1p
Eto- 1 g
Ganja man- 5 xog
Kaka- 4g
M. Diarra- 1p. 1c.a.
Romario- 4g. 1p
Ziggy- 1g. 4 xog

jebeWalrus dixo...

YO voy!

getxo dixo...

Non sei se o señor anónimo pode publicar o calendario da kopa do pollo.

Rapajk dixo...

O Anónimo son eu, e non teño ese calendario. Quedaría na casa do Rubén?

getxo dixo...

Xa sei que es ti, mamalón. Pero dado que pasaches ti o partido Babudos-Shakhtar da Kopa do Pollo intúo que fuches ti quen levou a folla da Kopa do Pollo.

Comandante dixo...

Eu este venres non vou, que o sábado teño que madrugar moito pra axudarlle ao Pollo coa mudanza.
Por certo, se algúen quere vir botar unha mán que fale co presi, que será benvido.

getxo dixo...

A que hora?

Comandante dixo...

Acabo de falar co Presi. Mañá desde primeira hora vamos a comezar a facer a mudanza (él dixo que comezará a baixar cousas a iso das 08:00 da mañá. Eu chegarei sobre as 08:30 ou 09:00).

Viríanos de coña calquera axuda porque hai que baixar todos os mobeis da súa casa e metelos no camión para logo marchar cara a O Barco, e canto antes remataramos de baixar todo antes saíamos, mais se ides andar pillados ou o que sexa non vos preocupedes, porque penso que veñen o pai e o irmán de Jose e non sei se un tío de Yoli.

En fín, que a partires das 08:00 da mañá, segundo dixo o rapaz.

DIEGO dixo...

El estadio Channel de Reiquiabic abre a partir de las 20,30h y cerrará relativamente pronto, que habrá que echarle una mano al pollo por la mañana.
POSTDATA: Alex, no te olvides del archivo de datos viejos o mándamelo por internet.

getxo dixo...

OK. Eu ao do Pollo creo que non vou poder ir. Hoxe igual me paso a primeira hora polo Chanel, pero non é seguro tampouco.

el baul da piquer dixo...

non vos procupedes que tampouco fai falta que veña todo dios porque se non nos pisaremos o que poda que veña e o que non que non se ralle.

getxo dixo...

Creo que Elbaul Dapiquer está a falar da mudanza e non da xornada de liga. Creo. En todo caso eu non estou rallado. Estaríao se puidese ir.