xoves, 17 de abril de 2008

Calendário T5

O Secretário e mais o Staatssekretär da WIFA tém a honra de apresentar o calendário correspondente à V Época da Liga dos Planetas Unidos.

LPU T5

AC

CM

GH

OP

PC

PF

SM

SW

TZ

Asaltacunas FC

5

18

15

11

1

8

13

3

X1

X10

Che Marx ltd

14

16

4

18

8

6

11

1

X2

X11

Gloria y Honor

9

7

17

13

3

10

15

5

X3

X12

Ordem e Progresso

6

13

8

1

18

16

3

11

X4

X13

Partisano Clash

2

9

4

10

14

12

17

7

X5

X14

Pollo FC

10

17

12

9

5

2

7

15

X6

X15

Shakhtar de Montreal

17

15

1

7

3

11

5

13

X7

X16

Swazilandia BP

4

2

6

12

8

16

14

18

X8

X17

Torpedo Zagreb

12

10

14

2

16

6

4

9

X9

X18

9 comentarios:

Anónimo dixo...

Devido aos problemas próprios de publicar o calendário, e como já vêm sendo tradiçom, sae cortado, com publicidade e sem etiquetar.
Agradeço de antemão ao Redactor Chefe que remate o trabalho.

Anónimo dixo...

Moi bo traballo. A 'roda' queda, pois:

G&H-Pollo-PClash-Torpedo-Swazi-Che-OeP-Asalta-Shakhtar-G&H, etc.

Anónimo dixo...

Sim, assí mesmo é.
Eu o calendário, subjectivamente, vejo-o assim.
Jogas contra três grandes seguidos: Asalta, Shakhtar e depois Gloria.
Depois jogasse contra três "irregulares": primeiro o Pollo depois o P. Clash e deseguido o Torpedo.
E fecha-se a roda cos três de abaixo: Swazi depois o Che e depois o Ordem.

Anónimo dixo...

Irregular P. Clash? Falamos do mesmo equipo?

4º no palmarés histórico (3º sen contar a Análisis

3º na clasificación WIFA

3º na clas. histórica total

3º na clas. histórica LPU

3º na clas. histórica Kopa

3º na última LPU

Actual Campión de Kopa

2º en eliminatorias pasadas Kopa

Líder de primitivismo

Puntuación na LPU sempre entre 25 e 31 puntos.

Anónimo dixo...

Sen contar que OeP, admais, está máis preto dos "irregulares" que "dos de abaixo".

Anónimo dixo...

Já que injustiça.

Anónimo dixo...

VOU REPETIR A MINHA MENSAGEM ANTERIOR:

Sim, assí mesmo é.
Eu o calendário, SUBJECTIVAMENTE!!!!(NOM OBJECTIVÁVEL COM DADOS OU ESTATÍSTICAS), vejo-o assim.
Jogas contra três grandes seguidos: Asalta, Shakhtar e depois Gloria. (POR QUE GRANDES? PORQUE ME FOLHAM, ADEMAIS QUE EM GERAL, INSISTO, EM GERAL ESTAM ARRIBA NAS COMPETIÇONS)
Depois jogasse contra três "irregulares"(AQUÍ HÁ UNS SÍMBOLOS RAROS DERREDOR DA PALAVRA QUE SE QUADRA QUEREM DIZER ALGO, EM CONCRETO QUE SOM DE PROGNÓSTICO ABERTO, EM GERAL, E EM PARTICULAR QUANDO JOGO EU CONTRA ELES TAMBEM O PERCIBO ASSÍM): primeiro o Pollo depois o P. Clash e deseguido o Torpedo.
E fecha-se a roda cos três de abaixo(ISTO NOM O VOU EXPLICAR): Swazi depois o Che e depois o Ordem.

PIDO JÁ DESCULPAS A TODOS OS QUE PUIDESSE OFENDER POR PERMITIR-ME A LIBERDADE DE EMITIR JUIÇOS DE VALOR SOBRE AS EQUIPAS NOM BASADOS EM NADA MAIS QUE O MEU PARECER.

Anónimo dixo...

Espero poder sair a rua sem medo de que os ultras (se houver) do Partisano e do Ordem (ou de qualquer outro ofendido) tomem represálias.

Anónimo dixo...

Paréceme moi ben que repita vostede a súa mensaxe, aínda cando eu non ignoraba -en ningún dos significados do termo- ningún dos aspectos que ten vostede a ben explicar. Eu, pola miña parte, só pretendía reflectir en que xeito a súa subxectividade entra en conflito coa miña, non considerando necesario explicar que estaba eu a ser subxectivo por ser esa unha cuestión que considero inherente ao individuo que se atopa ante unha situación na que vai emitir un xuízo valorativo. A aportación de datos pola miña parte debíase a un interese meu en tentar facer chegar ao posible lector, nunha linguaxe que nos fór común, os por qués extrínsecos do meu parecer.

Dito isto, aclarado pois que o meu obxectivo non era variar a súa opinión senón expór tamén a miña, espero que os ultras do Ordem o collan na rúa pola noite. Atentamente, o arriba asinante

PD: alguén sabe quen é "memo"? Gostaríame felicitalo persoalmente.