(Marko Czalic - Montreal)
O Xornal do Pobo comprácese en achegarlles o calendario da T3, un deseño esclusivo realizado polo tenente Michael Ballack por encargo directo do Presidente da WIFA.
| RESULTADOS T3 | ||||||||||||
|
| AF | CM | GH | OP | PC | PF | SM | SF | TZ |
|
|
|
| Asalta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X1 | X10 |
| Che |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X2 | X11 |
| G&H |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X3 | X12 |
| OeP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X4 | X13 |
| P Clash |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X5 | X14 |
| Pollo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X6 | X15 |
| Shakhtar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X7 | X16 |
| Swazi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X8 | X17 |
| Torpedo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| X9 | X18 |
10 comentarios:
Ballack, artista total. Semella unha vidrieira.
Con la que está cayendo en las noticias creo que nadie va a mirar esto. Habría que acabar con esta situación de crispación. Como siempre, me ofrezco generosamente para llegar a un acuerdo entre todas las partes, siempre que este acuerdo sea de sentido común, claro.
Para os que non son quen de colle-la mensaxe da obra, dicir que representa o multifacetismo do traballo do mediocentro. Cada cor é un dos aspectos. Déixolles adiviñar cal é cada un.
¿Esa linea diagonal negra es una referencia a la región española conocida como galicia? Si es así, lo que faltaba, vamos. Nacionalismos no por favor, España es una y grande.
Eh......
Grande interpretación españolista, sen dúbida. Poucas veces vin un delirio dese tamaño. Moi currao. Eu tardaría meses en decatarme da malvada mensaxe de Ballack.
Evidentemente, ciudadano de bien no tiene nada que ver con mi club. Como ya ha intentado anteriormente creo que desea desacreditar a los verdaderos ciudadanos de bien, aunque en el pasado lo hiciese usando un dialecto (parece que va aprendiendo a disimular un poco). Si se trata de un provocador la verdad es que le queda mucho por aprender.
A mi me ha dado un ataque epileptico. Porfavor Ballack sigue usando tempera y deje el ordenador para jugar al buscaminas. El cuadro que me hiciste, "Monos en la piscifactoria" era incluso "bonito".
Aclarar que 'Monos en la piscifactoría' é unha obra da miña época azul,e nalgún momento darase a coñecer ó publico
O nome no cadro é espactacular, lémbrome agora doutas obras aínda máis xeniais do mestre Ibáñez coma "Tornado en un plato de natillas", "La nada en el vacío cósmico", "Rebaño de cabras pastando en un ascensor".
No debemos olvidarnos de esa gran obra que es "El Todo, La Nada y la Ganas de Mear".
Si alguien no lo conoce se lo recomiendo.
Publicar un comentario