domingo, 16 de agosto de 2009

DRAFT T11-T12 FINALIZADO

NOTA: Todos os canteiráns están subidos ao SUACI. Comproben que as fichas son correctas, porque o responsable ameaza con represaliar aos que logo cheguen dicindo que nonseiquén tiña nonseicanto en nonseiqué.

CLASIFICACIÓN A EFECTOS DE LOITAS RÚBLICAS

Torpedo 153
Rif 152
Shakhtar 151,5
Clash 149,5
Tuzaros 145,5
Pollo 141
MAG 137
Asalta 136
Babudos 133,5
Ordem 133,5

VALORES DOS EQUIPOS

OLLO: os valores de plantel inclúen as subas de canteiráns agás nos casos en que se indica. Ademais, non se teñen aínda en conta os ingresos ou perdas por negociacións a concretar no draft, como a de Drogba-Iaquinta, por exemplo.

- Torpedo: Plantel de 143 + 10 rublos + 0,5 emprestado = 153,5
- Asalta: Plantel de 132 + 4 rublos = 136
- Shakhtar: 149 + 2,5 = 151,5
- Tuzaros: 147 - 1,5 + 0,5 emprestado = 146
- P. Clash: 155 - 5,5 = 149,5
- Rif: 154 - 2 = 152
- Análisis: 134 (+ posible suba canteira) + 1 = 135
- MAG: 137 + 0 = 137
- Pollo: 146 - 5 = 141
- Babudos: 139 - 5,5 - 0,5 emprestado = 133
- Ordem: 0 + 133,5 - 0,5 emprestado = 133

BLINDAXES E DESCARTES

- Torpedo: Trojan (1) + 4 rublos (10 rublos de caixa - 6,5 rublos polas operacións de Drogba e Boban + 0,5 emprestados)
- Asalta: Henry (13), Eboue (3) e Navarro (1) + 4 rublos de caixa
- Shakhtar: Bergkamp (13), Given (10), Ashley Cole (9) e S. Petrov (6) + 6 rublos (2,5 rublos de caixa + 3,5 pola operación de Stankovic)
- Tuzaros: Sammer (12), Signori (10) e Van Persie (8) - 1 rublo de caixa
- P. Clash: Bonhof (12), Berbatov (12->10), B. Laudrup (9), R. Carvalho (9), Gascoigne (8), Amorebieta (6), Cassetti (6) - 5,5 rublos
- Rif: Eto'o (14), Ganja Man (11), Mauro (9), Beckham (8), Geremi (6), Overmars (5->4) e Kawashima (1) - 2 rublos
- Análisis: Semella que tutti
- MAG: Non
- Pollo: Milla (7), Ljungberg (6) - 5 rublos
- Babudos: Iaquinta (11), Azutkin (11), Oliveira (7) e Berti Vogts (7) - 3 rublos (-5,5 caixa -0,5 emprestados + 3 negociación)
- Ordem: Non, claro.

FICHAXES

- Torpedo: Sionko (5)
- Asalta: WEAH (15), Ximelez (canteirán, 4), Ivarov (canteirán, 2)
- Shakhtar: Messi (10), ZOFF (14), LUIS SUÁREZ (11), NILTON SANTOS (9)
- Tuzaros: F. Cannavaro (10), BROLIN (9), Deco (10)
- P. Clash: HEINRICH (8->9), Chiellini (11), BERGKAMP (13), Jankulovsky (6), Radoslav Kovac (5), Babic (5), DJORKAEFF (7)
- Rif: TIGANA (10), Agüero (10), Heitinga (8), B. LAUDRUP (9), Agbonlahor (4->5), Beasley (1), Pepe (9)
- Análisis: -
- MAG: Nada
- Pollo: Wilhelmson (4), Balaban (4)
- Babudos: CARECA (11), Rio Ferdinand (15), Chimbonda (7)
- Ordem: KEIZER (8), Gamberini (5), Van den Bussche (2), Van Aken (4), Bossetti (3), KROL (15), De Rossi (12), Maldini (12), MAZZOLA (11), Materazzi (10), Borriello (10), Camoranesi (9), WINTER (8), Sneijder (7), Inzaghi (7), Van Bronkhorst (4)

Ademais, Drogba (13) irá parar ao Torpedo intercambiado por Iaquinta (11) e 3 rublos para os Babudos. Tamén Boban (12->13) irá ao Torpedo mentres Stankovic (9->10) viaxará a Montreal con 3,5 rublos en contrapartida.

20 comentarios:

getxo dixo...

Eu, polo de agora, desboto a Given (10) e a S. Petrov (6). Pero ademais estou disposto a negociar por Bergkamp (13), que probablemente irá ao río igualmente.

E negocio tamén por Ashley Cole (9), vaise por 10 e por

BOBAN (13), por quen acepto ofertas de 14 se son interesantes. En principio váleme Stankovic + 4 ou Seedorf + 3, por exemplo.

getxo dixo...

Ao final venme ben se me volvedes enviar os drafts. E se é en orde, tanto mellor. Eu publicareinos en orde. Como vedes estou reconsiderando o meu draft, pero non pelexarei por ningún dos que poñades en fichaxes antes de remitirlle eu a Rapajk o meu draft definitivo. Así que, canta máis presa vos deades, máis me dades polo cú. A ver se iso vos anima.

jebeWalrus dixo...

DATOS
CPU 2 jugados
Pi Sharp 3 jugados

BANDO
Se anuncia la retirada de la LPU de Analisis Matemático. Pueden desguazar el equipo o renombrarlo como Ordem en caso de q decida volver (por ejemplo). A partir de ahora seguiré jugando al PRO en circuitos amateur y blablabla..

Comandante dixo...

Joer, BOMBAZO NA LPU......volve o Ordem....esto digo, marcha o Análisis.

Pero é en serio?
Ao final habemos quedar pra xogar un mundial....non vamos chegar nin pra xogar as kopas, jejeje

Rapajk dixo...

?

Rapajk dixo...

Sóbranme/faltanme 0,5 rublos, se a alguén lle interesa prestarme medio rublo devolvo 1 no draft de inverno.

Tamén o ofrezo por se alguén o precisa, neste caso devolveríame 1 rublo en inverno.

duque dixo...

ostia

lo del analisis me ha dejao roto.
joder, aun el viernes estabamos hablando de descartes y probando alguna cosilla.

duque dixo...

si aqui el que no llora no mama.
tanto follon que si el clash me roba a Stankovic, que son unos ladrones, etc... y al final lo echamos por la borda.
si ya se sabe que uno cuando llega a rico no sabe bien lo que hace

h dixo...

Home, há que ter em conta que a operaçom Stankovic inclui ao professor Boban, que retorna a tras 10 temporadas de "Boban ao Torpedo", "Devolvede-lhe Boban ao povo"...etc...

Senhor Rapajk se algo aprendimos dos capitalistas, de China e do Comandante é que a nossa relaçom de rivalidade desportiva e ideológica deve quedar ao margem dos negocios. Portanto, aceito a sua oferta. Envio a Zagreb o meu meio rublo agora, a cámbio de 1 rublo no próximo draft. Vale?

Sei que "Vicky Becks" também oferecera a mesma operaçom, mas nom sei se segue aberta e ademais tem mais conha que peche o trato com o Torpedo.

MAG dixo...

El MAG no hará ningun descarte, fichaje, blindaje ni canterano.
Pero jugará la T12.

Insto al gobierno de Tron a que explique sus razones para abandonar la WIFA y poder entablar negociaciones para buscar una alternativa menos perjudicial para todos.

Comandante dixo...

Os descartes e o Draft dos Babudos seguen tal e como xa indicara con anterioridade.
non hai trocos no "Plan Maestro".

Rapajk dixo...

Sr. H, un pracer telo de volta. Trato feito.

getxo dixo...

A liga non será a mesma sen o Análisis. Estou con ube, se o problema está en algo que se poida acordar, estaría ben falalo. Se é outra cousa xa non me meto, claro. Pero está moi feo iso de abandonar a Carl-Proust e a Pi.

getxo dixo...

Benvido, h; que vai tomar? Será unha completa ou dúas de kopa?

Comandante dixo...

Hostias, volta o ORDEM á LPU. Por fin un pouco de Organizaçon, jejeje

(Sr. h, a ver se se porta e na vindeira Liga queda vostede de último, que eu xa teño moitos trofeos de colista, jejeje)

A miña Benvida.

p clash dixo...

asi que ya llegaron a mi los descartes. en un rato estarán. una propuesta. es sobre lo de mi MEDIO RUBLO de mierda. a alguien le interesa o me deja medio suyo? a cambio, un rublo a final de temporada

DIEGO dixo...

A chocolate SExy le faltan 3 puntos en defensa en el SUACI. Su valor actual es 73.

A Porculio le falta la habilidad cobertura (en este caso porque mandé yo la ficha mal)

Rapajk dixo...

ok xa están amañados

Comandante dixo...

A ficha de CHE está correcta.

Por outra banda......voltou o WEAH....a KROLL.....e RIO FERDINAND a loitar de novo polo seu primitivo, jejeje.

Vai ser unha liga divertida.....voltaremos a quedar de últimos, mais habémonos divertir a saco, jejeje.

ESTE ANO A POLO TRIPLETE

Fan del Pollo dixo...

Nadie se ríe de Bosko Balaban.