pollos eu non vou ir, unha cousa se alguen quere que lle meta os xogares novos no seu plantel cos seus rublos que o diga porque non me costa nada facelo. xa fixen o do river e o meu.
Rubén acaba de chamarme. Di que el pode ser sede a partires das 22:30, porque antes vai ás 20:30 a unha presentación de Esquerda Unida en Arteixo. Isto quere dicir que en caso de que alguén queira ir a buscarlle as chaves antes de esa hora pode ir ate onde vai ser dita presentación en Arteixo. Se queredes facelo asi chamademe e vos conte onde se poden recoller as chaves.
14 comentarios:
vou cando saia do traballo a unha
pollos eu non vou ir, unha cousa se alguen quere que lle meta os xogares novos no seu plantel cos seus rublos que o diga porque non me costa nada facelo. xa fixen o do river e o meu.
Non te mates Pollo, xa os inscribimos aquí e cadaún fai a súa táctica e tal. E logo te pasamos o arquivo.
Eu vou. Xa mirarei onde é ao final.
Rubén acaba de chamarme. Di que el pode ser sede a partires das 22:30, porque antes vai ás 20:30 a unha presentación de Esquerda Unida en Arteixo. Isto quere dicir que en caso de que alguén queira ir a buscarlle as chaves antes de esa hora pode ir ate onde vai ser dita presentación en Arteixo. Se queredes facelo asi chamademe e vos conte onde se poden recoller as chaves.
Amañamos antes así: Vinde polo Estadio do Pobo, a partires das 20:00.
hay algunha gasolineira abrrta a partires da unha. non me vai cjegar pata ir a sada ca que teno
merda claro, que ti ves de chollar á unha, pois nada 22:30 na do MAG. Se alguén pode ir pola chave que avise.
Eu son baixa porque estou enfermo e iso.
marica
Eu esta semana son baixa
Q mañan e pasado teño curso pola mañan
Gracias, Anónimo. Sempre lle queda a un algún colega.
Por certo, vaia merda de xornada, non?
Sobre todo, polo de Seedorf; pero o Torpedo é un crime de equipo.
E Drogba nin sequera marca... e o mercado aberto... serviu para fichar a Mandanda??
Ah, e o equipo sen dianteiros é o máis goleador. Iso ten graza, ves?
se houbo liga por favor poñede aqui o enlace da t30 para saber os resultados.
Publicar un comentario