(Redacción)
Hoxe temos connosco a Bruno Conti, un xogador que non foi nada doado de fichar, mais aínda así non fixo no campo nin a metade do que se agardaba del. Consciente (ou non), de que xa ten reservado un billete de tren de só ida cara Finlandia, imos falar con el por vez primeira neste xornal e que nos faga un balanzo non oficial da tempada.
Moi boas, Bruno. Que, facendo as maletas?
(Abatido) Si, aquí estou. Un pouco triste polo meu rendemento. Entendo perfectamente que o míster non conte comigo de cara á vindeira tempada.
É consciente de que non deu unha a dereitas, perdón, a esquerdas, nos encontros oficiais?
Seino. Pedín outra oportunidade, mais parece que a decisión xa está tomada. Sei que o clube tivo que desembolsar moitos rublos para que eu viñera a Zagreb, e o meu traballo foi bastante mediocre.
Falando de rublos, que pensa dos 'politiqueos' da WIFA. Está ó tanto das posibles variacións no mercado?
Si, tento estalo. O que pasa é que teño pouca personalidade e entón, son moi influenciable. Agora, o que vexo claro é que tódolos xogadores deberían valer o mesmo, teñen o mesmo dereito. Tamén é certo, que en Italia pensan o contrario, o que me ocasiona todo un conflito. Eu propoño que tódolos xogadores sexan iguais e teñan o mesmo valor.
Claro, claro, así que todos con estadísticas en 75 e xa está?
Si. Eso facilitaría moito as cousas. E as fichaxes serían moi graciosas. Perdón. Non ten gracia ningunha.
Bueno... Que pensa do asunto dos clásicos? Sendo vostede un dos afectados...
Home, para min os clásicos son por exemplo Plinio 'O Vello' ou Homero. De Plinio 'O Novo' non me gusta case nada, só os relatos cortos. Non entendo que ten que ver isto comigo. Eu non escribo moito, só cando vou mercar o pan e tal, para que non se me esqueza nada.
Cal é seu futuro inmediato?
Pois non sei, polo momento vou ir á casa, á Italia, que teño á muller un pouco abandoada. Logo xa veremos. Supoño que seguirei xogando ó fútbol, mais en equipos de divisións inferiores. A non ser que reciba algunha oferta para xogar na LPU, claro está.
Pódeme facer un balanzo da tempada?
Foi unha boa Sub-tempada. O míster está moi enoxado. Hoxe, antes de marchar ás vacacións dicía "Que carallo pasa, que o teño que facer todo eu?!", mirando para van Bommel. Non me gustaría estar no seu lugar.
Falaban de trocares un pouco o sistema táctico, pero como eu xa non vou estar aquí falaban en baixiño para que non me enterara.
Sabe quen vai vir a ocupar o seu sitio?
Non, hai rumores. O outro día Boniek e Favalli andaban lendo algo coma "O Fillo Pródigo", mais non lle podo dicir máis.
Pois nada, ho, que vaia todo ben.
Graciñas. Sorte ós compañeiros, en especial a Emerson, unha grande persoa. E tamén unha aperta ós siareiros, que se portaron moi ben comigo todos menos un. A ese non lle agradezo nada.
55 comentarios:
O filho pródigo, qualquera sabe...
Xa che digo. Por certo, un redactor currando. iso si que dá para unha noticia. Moi boa entrevista. Eu destacaría a parte dos Plinios.
joer, pobre bruno... ¿atopara algún día a sua nai?
Parece que a sus entrevistas sí les pone espacios. No vaya a ser que no se lean.
Manden as entrevistas en condicións e non se queixen tanto.
Os espazos. así coma outras cousas que emprega a redacción para clarificar as entrevistas, coma a letra cursiva, está ó alcance de todos.
De calquera xeito aí van uns espazos extras nas entrevistas a Eusébio e a Shevchenko.
As entrevistas levaban espazos. Desapareceron cando vostede lles puxo as etiquetas, como decote.
Xa lin a circular na que se dicía que había menos problemas de edición se eu mesmo, usando a miña propia conta e non o e-mail, publicaba as noticias. Pero claro, adxuntar as táboas clasificatorias por ese medio resulta delirante. E, como comprenderá, non é precisamente o idóneo para as informacións que o inacabable (por grande) Marko Czalic adoita publicar.
Ademais, maquetar é traballo de bolseiros, non de poetas.
Vaite e non volvas.
Calma tensa... faltan 28 horas.
Por certo, como anticipo para os moi friquis, velaquí un enlace no que de xeito tan desquiciante como incómodo podedes ir accedendo a boa parte das fichas da nova edición. Creo que está a Premier League, de momento.
http://www.pcaction.de/?menu=browser&mode=article&article_id=660897&entity_id=-1&image_id=900623&overview=yes&page=2
Son eu ou...?
É dicir, alguén lembra ter visto a Bruno Conti sobre o campo?
Escoitar, escoitouse falar algo del, mais eu non lembro nada-nadiña.
Noticias de interese: Cesc vale 8 (a ficha que traía na versión anterior, antes de modificacións, valía 5).
A Adebayor subíronlle estrañamente pouco. Pasáronse de comedidos, creo. Así e todo, pasa de 6 a 7 rublos malia a súa baixada de condición de 5 a 4. Pero non sei, un dos dianteiros do ano a 7 rublos... semella algo escaso.
Oiga, yo en la entravista de Eusebio le puse espacios, fue usted el que se los quitó. No cargue la responsabilidad en otros.
Van Persie: segue en 8 pero ollo, porque baixou de lesións A a C. Os números melloraron.
Rosicky: Estaba en 9. Baixou a 8 e é ben sinxelo. Pasou o ano lesionado, así que sofreu modificacións lixeiras agás en lesións: B->C.
Gilberto Silva: Estaba en 10. Agora, en cambio, está no Panathinaikos.
Bueno, como anticipo arsenalino basta. Para o resto, agardo a mañá.
Por lo que se dice:
EUROPA (32 selecciones)
- Alemania, Austria, Bélgica, Bulgaria, Croacia, Dinamarca, Escocia, Eslovaquia, Eslovenia, España, Finlandia, Francia, Gales, Grecia, Holanda, Hungría, Inglaterra, Irlanda, Irlanda del Norte, Israel, Italia, Noruega, Polonia, Portugal, Rep. Checa, Rumanía, Rusia, Serbia, Suecia, Suiza, Turquía y Ucrania.
AMÉRICA DEL SUR (8 selecciones)
- Argentina, Brasil, Chile, Colombia, Ecuador, Paraguay, Perú y Uruguay.
AMÉRICA DEL NORTE, CENTRAL y CARIBE (4 selecciones)
- Canadá, Costa Rica, Estados Unidos y Mexico.
África (8 selecciones)
- Camerún, Costa del Marfil, Egipto, Ghana, Nigeria, Senegal, Sudáfrica y Tunez.
Asia (8 selecciones)
- Arabia Saudí, Australia, China, Corea del Sur, Emiratos Árabes Unidos, Irán, Japón y Tailandia.
Liga BBVA – 1ª División
· ALM Rojo/Blanco
· Real Madrid
· Athletic Club Bilbao
· F. C. Barcelona
· Deportivo de la Coruña
· SEV Verde/Blanco
· GET Azul
· GIJ Rojo/Blanco
· RHU Azul/Blanco
· R.C.D. Espanyol
· R.C.D. Mallorca
· MAD Rojo/Blanco
· MLG Blanco/Azul
· NUM Rojo
· PAMP Rojo
· SANT Blanco/Verde
· SEV Blanco
· VAL Narangja
· VALL Violeta
· Villareal C.F.
Premier League
· North London
· West Midlands Village
· Lancashire
· Middlebrook
· London F.C.
· Liverpool F.C.
· Merseyside Blue
· West London White
· Yorkshire Orange
· MAN Blue
· Manchester United.
· Teesside
· Tyneside
· Pompy
· The Potteries
· Wearside
· North East London
· West Midland Stripes
· East London
· Lancashire Athletic
Calcio – Serie A
· Atalanta B.C.
· Bologna F.C.
· Cagliari Calcio
· A.C. Chievo Verona
· Calcio Catania
· A.C.F. Fiorentina
· Genova C.F.C.
· Inter
· Juventus F.C.
· S.S. Lazio
· U.S. Lecce
· A.C. Milán
· S.S.C. Napoli
· U.S.C. Palermo
· Reggina Calcio
· A.S. Roma
· A.C. Sampdoria
· A.C. Sienna
· Torino F.C.
· Udinese Calcio
La Ligue 1
· A.J. Auxerre
· F.C. Girondins Bordeaux
· Stade Malherbe Caen
· Grenoble Foot 38
· Havre Athletic Club
· LeMans Union Club 72
· LOSC Lille Métropole
· F.C. Lorient Bretagne SUD
· Olympique Lyonnais
· Olympique de Marseille
· A.S. Monaco F.C.
· A.S. Nancy Lorraine
· F.C. Nantes
· O.G.C. Nice Cote D´azur
· Paris Saint-Germain
· Stade Rennais F.C.
· A.S. Saint-Ettiene
· F.C. Sochaux-Montbéliard
· Toulouse F.C.
· Valenciennes FC
Eredivise
· ADO Den Haag
· Ajax
· A.Z.
· Feyenoord
· De Graafschap
· F.C. Groningen
· S.C. Heerenveen
· Heracles Almelo
· NAC Breda
· N.E.C. Nijmegen
· PSV
· Roda JC
· Sparta Rotterdam
· F.C. Twente
· F.C. Utrecht
· Vitesse
· FC Volendam
· Willem II
OTHER TEAMS C
HJK Helsinki
Rosenborg
Brondby
Copenhagen
Celtic
Rangers
Anderlecht
Club Brugge
AEK
Olympiacos
Panathinaikos
F.C. Porto
Benfica
Sporting C.P.
AIK
Goteborg
Hammarby
Beşiktaş
Fenerbahçe
Galatasaray
Dinamo Zagreb
Wisła Kraków
Slavia Prague
Sparta Prague
Steaua Bucureşti
CFR Cluj
Partizan Belgrade
Red Star Belgrade
Dynamo Kyiv
Shakhtar Donetsk
CSKA Moscow
Spartak Moscow
Lokomotiv Moscow
Zenit St. Petersburg
Internacional
Boca Juniors
River Plate
FC Basel
Al Ittihad KSA
Vaya, empieza a haber rumores de compañías de publicidad infiltrando foros para hacer campaña de FIFA. La verdad es que el foro de PES de Meristation tiene más mensajes sobre el FIFA que sobre el PES. ¿La peña entra en el foro de un juego para hablar de otro? Por cierto, todos son parecidos: "Yo juego al PES desde el siglo XVII, pero viendo el FIFA de este año, bla, bla, bla".
No intoxique, caballero. Asuma la realidad. El FIFA es mejor. Llevo muchos años jugando al PES, pero hay que reconocer que está acabado. Acabo de hacer una chilena con Raúl jugando al FIFA y Buffon se la ha tragado pifiando. ¡Qué realismo! ¡Los porteros cantan! ¡Ópera!
Además, FIFA ha reaccionado con mayor inteligencia y premura al triunfo de España en la Eurocopa y ha subido automáticamente todas las fichas de los jugadores del Real Madrid para su edición en España. No hay color.
FIFA'09
FIFA'09
EA Sports
Us-ted quie-re com-prar
FIFA'09
Se lo dice un honesto entendido de videojuegos de fútbol.
FIFA'09
Recuerde:
FIFA'09
Usuario Habitual acaba de abrirme los ojos. Yo también jugaba al PES, pero ya llevo una semana sin jugar y ahora tengo esta pulsera de color azul.
No se resista:
FIFA'09
porque con
FIFA'09
ligará más
porque con
FIFA'09
ya no necesita coche para follar
porque con
FIFA'09
todo va bien
adquiera
FIFA'09
sea usted mejor que aquellos que no lo hagan
demuestre clase
FIFA'09
Pes, no. FIFA
No pes. FI-FA
Más licencias y tintes de pelo que nadie.
FIFA. No pes.
Parabéns, Sir. Creo que despois dun mes lle dan a branca.
Moi gracioso, o usuario habitual. Pero vai ti saber, igual leva razón. Mensaje autogenerado non nos mentiría.
Joé, Carew é calcado.
La cara o la ficha? No lo encuentro.
A ficha. Está na páxina 10 e na 11. Creo que lle subiron 1 en ataque, outro en aceleración e lle baixaron 1 en resistencia, ou algo así. O que non dá é info sobre as especiais, que tiña 5, nin sobre posicións extra.
A quien le pueda interesar:
Nueva serie inglesa: No Heroics. Sobre un bar en el que se reúnen superhéroes tras un duro día de trabajo. En IMDB le dan buena nota.
Hehehe
hehehehehe
que bo!
Quero dicir, xa sei que non é nada novo-novo pero...
Eu que sei, as borracheiras e pelexas posteriores, non por previsibles terán menos gracia.
Ei, e o Bayern? E o Werder?? Porque se vén a Champions supoño que virá cos equipos. Non?
No sale el Bayern. Ni ningún alemán.
Arghhhh!! Lúcio! Lúcio, estás aí?
E Koller, meu deus, que está no Nuremberg, na 2ª alemana. Koolleeeeer!! En fin, non sei se me perxudica máis a min ou ao Sir pero en todo caso é unha merda.
Home, nom sei. Koller virá na República Tcheca e Lúcio virá na Brasileira. Digho eu, nom?
Ola rapás. Pois dubídocho ben. Porque o un está retirado da selección e o outro... claro, supoño que Lúcio segue indo. Non sei porqué, pero daba por feito que xa era maior para ir coa selección. De feito, parece que é o capitán.
Me refería a ningún equipo alemán, pedazo de histéricas. Seguramente habrá jugadores para comprar de la liga alemana.
Señores...vai haber quedada hoxe pra ver o novo PES?
En caso afirmativo, vai ser no castelo do Sir?
De ser así, a que hora virá sendo?
Supoño que non debería tere problema para poderme achegar sempre que non fora moi tarde (entre as 8 ou 8:30 p.m. e as 11:30 p.m. como moito)
Quedo agardando as novas ao respecto.
Grazas
Cech, trai o capacete!!
Vaya, yo podía ayer.
Joer, parabéns. Non foi sen tempo. Xa se convertera nun clásico o de "e traerá o capacete?". Hehe. En fin, e de ficha, que tal?
Vaia putada, jebe. Por certo, comandante, se non houbo un inesperado cambio de plans, penso que si, que polo menos parte da xente ha pasar hoxe.
Chegou o xogo?
E agora?
E agora?
Sí, ya llegó.
Es mentira.
Que marica.
Pues como no quiera ir alguien al curro de Chema a retorcerle los pulgares, no llegará hasta las 9 y algo.
Que marica.
Eu hei passar. Às 21:00 h.?
Enquanto a ficha de Cech, é practicamente a mesma.
Mas com capacete é melhor, nom ves que o importante som os gráficos?
Me ha mandado un mensaje chema diciendome que ya lo tenía. Insisto en lo de los pulgares.
Joer, pero non é o xefe, ou algo así? Que peche! Ou que dea ordes. Ou que saia a facer unhas xestións. Joer. Que xefe máis marica.
Si, claro. Os gráficos. Opino que non aproveitan nada ben as posibilidades das videoconsolas nextgen, non como o fifa.
O dos polgares non era mala idea. Onde está o curro de Txema?
Ni idea, pregúntale al Pollo. Creo que pasó por allí alguna vez.
Rapajk ignora o teléfono. Mal por el. Rapajk, que tal se vas polo curro de Txema e traes xa ti o xogo, para que non teña que andar o pobre pendente do asunto? Faríaslle un grande favor. E, de paso, mesmo podiamos irlle botando unha ollada.
Parece que a Rapajk las preocupaciones de Chema no le importan. En mi vida había visto tremendo egoismo.
SI. Vergonzoso. E este é o equipo do Pobo? Aguanta, Chema. Aguanta.
HAHAHAHAHA!
tedes que agardar ata as 21:00
HA HA HA HA HA!
Más que el Mal, parece el matón de los Simpsons.
Publicar un comentario