Comezou a t28, tamen chamada a do pes rol. E fixoo, por riba de todo, cun resultado k kedara por sempre na historia da wifa: un 0-11 que lle endosou o asalta o torpedo no estadio do pobo.
Nada parecia sospeitar ese resultado antes do choque. A recuperacion de puyol que esnakizara o xeonllo na pretemporada non parecia motivo suficiente. Tampouco as baixas de glenn jhonson, convocado pola seleccion, e de rivelino, quizais acongoxado pola alta do caralan, parecen ser claves. Pero fose polo k fose, a devacle torpedil foi historica.
O partido non comenzou ben para os do pobo. En apenas dous minutos, unha entrada por banda de ballotelli (o novo supersicologo do equipo madrileno) propiciou un pase da morte k drogba (vaia noite lle esperaba) materializou coa sua tipica solvencia pese a pasividade de vidic(outro k non se esperaba a noite k estaba por chegar).
Pese a este golpe, o torpedo pareceu non encaixar mal o golpe, igualando o encontro durante os seguintes minutos. Pero o sono rematou en torno o minuto vinte, unha rapida contra propiciada por un gran pase de balotelli, un fora de xogo mal tirado e unha boa definicion de didier drogba propiciou un 0-2 que afundiria o equipo do pobo.
E ahi apareceu a figua de drogba. Oliu o sangue da ddfensa torpedil, viu o boquete sen fondo no medio da defensa cun vidic como protagonista humillado. De ahi o descanso catro goles mais do de costa de marfil sumado a outro do negro italiano balotelli fixeron mostrar no fin do primeiro tempo un bochornoso 0-7.
A bronca no descanso parecia inevitable. E ahi saiu o grande kiraly, non para sustituir a un triste illgner, senon para ponerse de dianteiro centro, recordando os vellos tempos. Pero o partido xa tina unha inercia imposible de ter. Un asalta xa a medio gas logrou outros catro goles mais da man de weah, balotelli, drogba (sete goles para o anxelito) e rosicky, pechando un partido unico.
Uns diran que so foron tres puntos e medio rublo. Pero por riba de todo eso, keda un partido no k moitos kedaron retratados. O torpedo tera k mercar moito ladrillo para tapar tanto aguxeiro. O asalta debera seguir tendo os pes na terra xa k este partido non debe ocultar un inicio un chisco irregular. E didier, punto e aparte, ven se ganou unha boa cerveza ben xeada.
Enviado de Samsung Mobile
10 comentarios:
Pero... qué merda é esta? Qué tipo de versión trúñica? Qué?
Por outra parte... 11-0... aínda que o xogo sexa unha merda, mimadriña.
Y el asalta tieme supersicologo. A costa de dos lesiones de tres partidos
Getxo o que pasou e que facia vento
Joer, o Duke con supersicólogo. Manda carallo a potra dalgúns.
Moi ben, Torpedo. Co vento en contra nos dous tempos.
Carallo, marchei no peor momento, daquela.....menuda movida......TRUÑOOOOOOOOO, ESTE XOGO É UN TRUÑOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡
Home. Certo e k a version, coma todas e un chisco trunenta. Mais creo moi inxusto quitarlle meritos a rapaij
Hehe, bueno...
Independentemente do mérito dun e do mérito do outro, bastante grandes os dous, o primeiro que se pensa ante un resultado así, en partido desputado nun momento de cuádruplo empate, é: joer, vaia truño debe de ser a versión. Tal como indiquei, tamén eu, no primeiro comentario.
Total, que a min nas probas me gustou (pero xoguei ou 6 partidos e me chutaban moi fácil), pero agora téñoo baixo sospeita.
Falando en serio, pra mín hai algunhas cousas que estropearon....pola miña propia experiencia. Básicamente, hai unha movida que me toca as narices, o tema das faltas.....ou non pitan ou se pitan é pra quitar un cartón amarelo mínimo.....e a realidade no é así nin moito menos....E logo o tema de que lle das ao pase, o fulano adiantase a bola e acaba tirándose ao chan pra dar o pase e, ainda que toque balón, como lle da a un dos contrarios...cartón amarelo.....a mín expulsáronme a Maradona xogando con Arxentina Clásica así por doble cartón, e o outro día a Di Stefano quitaronlle un cartón por iso mesmo.....
Despois é certo que, ainda que amín me trastoca os plans, está ben feito o de que haxa que elaborar máis a xogada e tal (escola Barça, vaia)....pero o tema das faltas si que está bastante mal para o meu gusto...
Por certo, a primeira experiencia coa LPU roleira foi divertida, pola miña banda....molou bastante.
Si, o das faltas ten unha pinta rara. O da defensa que pasou nese partido, aínda non o teño moi claro. Haberá que ver se foi algo illado ou froito de 'peculiaridades' do xogo que rematen por desquiciarnos. A media de goles, ata entón, era de 3: normal.
Mola que o tema roleiro dea boa espiña, porque era un risco.
Publicar un comentario