sábado, 6 de outubro de 2012

INICIO HISTORICO DA T28

Comezou a t28, tamen chamada a do pes rol. E fixoo, por riba de todo, cun resultado k kedara por sempre na historia da wifa: un 0-11 que lle endosou o asalta o torpedo no estadio do pobo.

Nada parecia sospeitar ese resultado antes do choque. A recuperacion de puyol que esnakizara o xeonllo na pretemporada non parecia motivo suficiente. Tampouco as baixas de glenn jhonson, convocado pola seleccion, e de rivelino, quizais acongoxado pola alta do caralan, parecen ser claves. Pero fose polo k fose, a devacle torpedil foi historica.

O partido non comenzou ben para os do pobo. En apenas dous minutos, unha entrada por banda de ballotelli (o novo supersicologo do equipo madrileno) propiciou un pase da morte k drogba (vaia noite lle esperaba) materializou coa sua tipica solvencia pese a pasividade de vidic(outro k non se esperaba a noite k estaba por chegar). 
Pese a este golpe, o torpedo pareceu non encaixar mal o golpe, igualando o encontro durante os seguintes minutos. Pero o sono rematou en torno o minuto vinte, unha rapida contra propiciada por un gran pase de balotelli, un fora de xogo mal tirado e unha boa definicion de didier drogba propiciou un 0-2 que afundiria o equipo do pobo.

E ahi apareceu a figua de drogba. Oliu o sangue da ddfensa torpedil, viu o boquete sen fondo no medio da defensa cun vidic como protagonista humillado. De ahi o descanso catro goles mais do de costa de marfil sumado a outro do negro italiano balotelli fixeron mostrar no fin do primeiro tempo un bochornoso 0-7.

A bronca no descanso parecia inevitable. E ahi saiu o grande kiraly, non para sustituir a un triste illgner, senon para ponerse de dianteiro centro, recordando os vellos tempos. Pero o partido xa tina unha inercia imposible de ter. Un asalta xa a medio gas logrou outros catro goles mais da man de weah, balotelli, drogba (sete goles para o anxelito) e rosicky, pechando un partido unico.

Uns diran que so foron tres puntos e medio rublo. Pero por riba de todo eso, keda un partido no k moitos kedaron retratados. O torpedo tera k mercar moito ladrillo para tapar tanto aguxeiro. O asalta debera seguir tendo os pes na terra xa k este partido non debe ocultar un inicio un chisco irregular. E didier, punto e aparte, ven se ganou unha boa cerveza ben xeada.

Enviado de Samsung Mobile

10 comentarios:

getxo dixo...

Pero... qué merda é esta? Qué tipo de versión trúñica? Qué?

getxo dixo...

Por outra parte... 11-0... aínda que o xogo sexa unha merda, mimadriña.

duke dixo...

Y el asalta tieme supersicologo. A costa de dos lesiones de tres partidos

duke dixo...

Getxo o que pasou e que facia vento

getxo dixo...

Joer, o Duke con supersicólogo. Manda carallo a potra dalgúns.

Moi ben, Torpedo. Co vento en contra nos dous tempos.

Comandante dixo...

Carallo, marchei no peor momento, daquela.....menuda movida......TRUÑOOOOOOOOO, ESTE XOGO É UN TRUÑOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡

duke dixo...

Home. Certo e k a version, coma todas e un chisco trunenta. Mais creo moi inxusto quitarlle meritos a rapaij

getxo dixo...

Hehe, bueno...

Independentemente do mérito dun e do mérito do outro, bastante grandes os dous, o primeiro que se pensa ante un resultado así, en partido desputado nun momento de cuádruplo empate, é: joer, vaia truño debe de ser a versión. Tal como indiquei, tamén eu, no primeiro comentario.

Total, que a min nas probas me gustou (pero xoguei ou 6 partidos e me chutaban moi fácil), pero agora téñoo baixo sospeita.

Comandante dixo...

Falando en serio, pra mín hai algunhas cousas que estropearon....pola miña propia experiencia. Básicamente, hai unha movida que me toca as narices, o tema das faltas.....ou non pitan ou se pitan é pra quitar un cartón amarelo mínimo.....e a realidade no é así nin moito menos....E logo o tema de que lle das ao pase, o fulano adiantase a bola e acaba tirándose ao chan pra dar o pase e, ainda que toque balón, como lle da a un dos contrarios...cartón amarelo.....a mín expulsáronme a Maradona xogando con Arxentina Clásica así por doble cartón, e o outro día a Di Stefano quitaronlle un cartón por iso mesmo.....
Despois é certo que, ainda que amín me trastoca os plans, está ben feito o de que haxa que elaborar máis a xogada e tal (escola Barça, vaia)....pero o tema das faltas si que está bastante mal para o meu gusto...
Por certo, a primeira experiencia coa LPU roleira foi divertida, pola miña banda....molou bastante.

getxo dixo...

Si, o das faltas ten unha pinta rara. O da defensa que pasou nese partido, aínda non o teño moi claro. Haberá que ver se foi algo illado ou froito de 'peculiaridades' do xogo que rematen por desquiciarnos. A media de goles, ata entón, era de 3: normal.

Mola que o tema roleiro dea boa espiña, porque era un risco.