xoves, 4 de outubro de 2012

Convocatoria inicio T28

NON ESQUEZAN O DRAFT, VER MÁIS ABAXO

HAI QUE IR POLO CHOLLO DE CHEMA A COLLER A PLAI COMUNAL. ALGUÉN QUE ANDE POLA CORUÑA, POR FAVOR.

SEDE
Matadero, 22:00

ALTAS
Torpedo
Swazilandia/MAG/Calippo/Club, whatever
Babudos
River

BAIXAS

11 comentarios:

duke dixo...

Vou cando saia de traballar a unha

getxo dixo...

Como non vou saber ata última hora, contádeme por baixa. Iso si:

- Estou disposto a ter o draft listo para mañá, en procedemento de urxencia.

- Para iso, alguén ten que responsabilizarse de levalo. Lembro que é rotatorio e que a min non me toca, pois estou excluído da rotación.

- Molaría coñecer os descartes da peña, aínda que fose máis ou menos, pero en fin.

- Aproveito para comentar que a noticia anterior é excelente e que tamén dá arrepíos vindo de quen ven. Coméntoo aquí porque non quero lixar o "Sin comentarios" que a dá por rematada.

getxo dixo...

Hostia, cómo corredes. Non lera. Vale, draft en curso. Como as miñas palabras e mañá envío.

Rapajk dixo...

duke, ten vostede a comunal? Se é así déalla a alguén que a poida levar á sede a unha hora prudente.

getxo dixo...

O Matadero ofrécese como sede, a partir das 22:00.

As blindaxes non son publicadas na noticia de draft?

Rapajk dixo...

ahh certo, xa as poño.

Comandante dixo...

Moi boas. EU ando por Coruña, pero vouno ter moi fodido pra poder recoller a comunal no chollo do Duke. Máis que nada porque de 16:30 a 21:30 teño curso, así que se se pode encargar algúen mellor. Graciñas.

Diego dixo...

Yo hoy no voy, pero confirmo que me reincorporo en esta temporada (a partir de la semana que viene). Draft enviado.

Rif dixo...

non vou

getxo dixo...

O MAG xa ten a comunal.

h dixo...

eu son baixa