Os que faltades para enviar o plantel da T24, non vos molestedes. En breve aparecerán dous arquivos online nos que deberedes pegalo, directamente. Tanto para que se coñezan planteis e prezos, nun, como para encher os datos individuais, no outro.
Os que aínda debedes o plantel da T23 (Rif, Asalta, un xogador do Ordem) SI que os tedes que enviar a wifa.info. Non comento o que me parece estar aínda a agardar por isto.
Da T23 quedan moi poucos partidos. Son necesarios os Túzaros, o Asalta, o MAG, o Torpedo, o Ordem e o Pollo, pero de verdade que os partidos son poucos. Sete, penso. Ningún de LPU.
Para comezar a T24 non fai falla calendario e, dado o novo sistema de paso de datos, tampouco modo comunidade. A plei túzara ´`e a que ten máis actualizados os datos. O excel estará online en canto o Torpedo poida poñelo. Pódese acceder a el desde wifa.info.
Asalta, Rif, Clash e River aínda teñen que pasar os seus individuais da T22. E alguén debería facer as fotos da T23.
OK. Agora, o importante:
SEDE
Estadio do Pobo
ou Matadero Arraiano
ALTAS
Asalta (1:20)
Babudos (probable)
River
Túzaros
Shakhtar (moi probable)
Torpedo
Ordem
MAG
BAIXAS
Rif
.
8 comentarios:
eu poderia ir pero a unha e vinte.
Yo voy (si hay sede). Mando los datos de mi consola por mail más tarde
Non vou
Eu podo ser sede, se non somos un cento (6 máximo, contando comigo). 1 TV, 0 plays.
Eu non teño problema en ir... sempre que haxa quen me devolva á casa.
Eu e o Ordem imos/vimos.
Podemos ser sede (eu o prefiro por temas de curro/loxistica).
Hay 2Tvs e 2 Plays. Internete. Bed&Breakfast.
Aqui sería a partir das 21:00.
vale, pois no Matadero logo.
Gracias Milan... outra vez
Publicar un comentario