venres, 9 de decembro de 2011

Convocatoria T23-24

Os que faltades para enviar o plantel da T24, non vos molestedes. En breve aparecerán dous arquivos online nos que deberedes pegalo, directamente. Tanto para que se coñezan planteis e prezos, nun, como para encher os datos individuais, no outro.

Os que aínda debedes o plantel da T23 (Rif, Asalta, un xogador do Ordem) SI que os tedes que enviar a wifa.info. Non comento o que me parece estar aínda a agardar por isto.

Da T23 quedan moi poucos partidos. Son necesarios os Túzaros, o Asalta, o MAG, o Torpedo, o Ordem e o Pollo, pero de verdade que os partidos son poucos. Sete, penso. Ningún de LPU.

Para comezar a T24 non fai falla calendario e, dado o novo sistema de paso de datos, tampouco modo comunidade. A plei túzara ´`e a que ten máis actualizados os datos. O excel estará online en canto o Torpedo poida poñelo. Pódese acceder a el desde wifa.info.

Asalta, Rif, Clash e River aínda teñen que pasar os seus individuais da T22. E alguén debería facer as fotos da T23.

OK. Agora, o importante:

SEDE

Estadio do Pobo
ou Matadero Arraiano

ALTAS

Asalta (1:20)
Babudos (probable)
River
Túzaros
Shakhtar (moi probable)
Torpedo
Ordem
MAG

BAIXAS

Rif

.

8 comentarios:

duke dixo...

eu poderia ir pero a unha e vinte.

Diego dixo...

Yo voy (si hay sede). Mando los datos de mi consola por mail más tarde

Rif dixo...

Non vou

Rapajk dixo...

Eu podo ser sede, se non somos un cento (6 máximo, contando comigo). 1 TV, 0 plays.

getxo dixo...

Eu non teño problema en ir... sempre que haxa quen me devolva á casa.

MAG dixo...

Eu e o Ordem imos/vimos.

Podemos ser sede (eu o prefiro por temas de curro/loxistica).
Hay 2Tvs e 2 Plays. Internete. Bed&Breakfast.

Aqui sería a partir das 21:00.

Rapajk dixo...

vale, pois no Matadero logo.

MAG dixo...

Gracias Milan... outra vez