LPU para Asaltacunas, Kunka para o Rif, KP para o Túzaros, Superkopa para Asalta, tempada para Asalta, con Rif segundo e Túzaros terceiro. Poucas tempadas foron tan claras ao respecto. Qué xerarquías tan ben levadas.
Ben; qué queda?
1. Faltan as fotos dos individuais de cada clube (é dicir, do resumo de datos dos planteis) en cada competición. E, a maiores, os datos en papel da SK e da KP.
2. Falta ter aos xogadores coas súas cores nunha lista.
3. Unha vez completados 1 e 2, o responsable de cada clube meterá os datos sumados do seu plantel, nas diferentes competicións, na lista a cores. Responderase a dúbidas ao respecto.
4. Despois publicaranse clasificacións individuais, entregaranse premios, pecharase o arquivo histórico da T22 e abrirase o da T23.
Falando da cal, non todo ía ser passado, velaquí cómo quedou finalmente a cousa, incluíndo unha negociación algo casual entre MAG (agora EMA) e Clash.

E con isto xa podemos mirar ao futuro. Qué hai no futuro? Unha nova tempada, con pinta de gardar algún tipo de relación co fútbol. E qué necesitamos, de momento, para chegar ao futuro? moi pouca cousa.
1. Velaquí o cadro de resultados da tempada entrante, xa preparado. Se tedes problemas para velo, podedes acceder a el desde a dirección wifa.info@gmail.com. Pero precísase un link permanente a este cadro no Xornal.
2. Cada equipo debe enviar o seu novo plantel en formato xls a wifa.info@gmail.com.
E hala, a xogar.
.
4 comentarios:
Eu xa enviara o Excel co meu plantel.
Cando haxa que cubrir o resto de movidas avisade, ou se xa o puidera facer, ok?
Acabo de ver ao Presidente. Dixome que él tiña a comunal. Seica onte estivo co Asalta, que mañá vai estar currando ate a 1 da mañá, así que pra a quedada levouna él.
OK
Seino, que xa enviaches. Polo demais, eu tamén estou á espera. Supoño que irán informando.
Publicar un comentario