Para continuar co trabalho e podermos preparar o antes possível a T10, preciso que aquelas equipas que realizaram intercámbios de jogadores por fora do draft: Stankovic, Boban ...
Em resposta a uBe, sim há possibilidade. Já lhe expliquei o outro dia o que tinha que fazer para saber isso. Ou mais fácil pergunte-lho ao Sr. Presidente.
haber que me teño que poner serio quero o draf de todo dios a quen botou, que pasta ten despois de foces iso, a quen fixou polo que tiña e o quero para ayer senon non ahi liga o viernes.que que ver eu que eso se cumple 20% incluido.veña que ademais queda facer canteirans e demais.
por preferir yo prefiero mañana. el jueves es el dia del padre y el de los joseses y posiblemente tenga que pasarme por casa al acabar en el trabajo y a lo mejor tengo que quedarme en casa de mis viejos a cenar.
yo mañana puedo seguro, el jueves quizas, pero como veais vosotros
Como xa indicaron anteriormente, efectuaronse dous trocos:
Co Torpedo: Campbell (9) por Rosicky (8) Co Túzaros de Reiquiabic (Londres) Sócrates (12) por Tigana (10) + 3 rublos
Se non fixen mal as contas, o meu equipo vale, actualmente, 136 rublos (134 dos que partía logo de descontar o rublo que lle debía ao Shakthar, mais 2 rublos que conseguín en negociacións). Daquela o meu 20% ascende a 27,20. Redondeando, 27 rublos.
Os meus 7 xogadores máis baratos son:
- R. Castro (2) - Pieroni (2) - Ulises (3) - Che (3) - Mertesacker (5) - Juan (5) - Micah Richards (7)/Gattuso(7)
A suma total de todos eles é de 27 rublos. Así que, se as contas non están mal feitas (coido que non) cumplo xusto a norma do 20%
Se fai falta algunha aclaración mais xa mo indicaredes.
14 comentarios:
¡VICTORIA!!!!! O PRIMITIVO SEGUE SENDO MEU.
Para continuar co trabalho e podermos preparar o antes possível a T10, preciso que aquelas equipas que realizaram intercámbios de jogadores por fora do draft: Stankovic, Boban ...
Hay posibilidade de saber cantos partidos xogaron Julito e o Chino?
Graciñas
Intercambios Túzaros
Con el Babudos:
Tigana 10 por Socrates 12 + 1 rublo
Gasto 13 y me quedo con Socrates por valor de 12 rublos
Con el Clash:
Compré a Boban por 13 rublos
Me quedo con Boban por un valor de 12 rublos
A ver, os trocos do Torpedo:
Cos Babudos, Campbell (9) por Rositki (8)
Co Clash, Rositki(8) + 2,5 rublos por Stankovic (10,5), fica no meu equipo por (10).
Em resposta a uBe, sim há possibilidade.
Já lhe expliquei o outro dia o que tinha que fazer para saber isso.
Ou mais fácil pergunte-lho ao Sr. Presidente.
haber que me teño que poner serio quero o draf de todo dios a quen botou, que pasta ten despois de foces iso, a quen fixou polo que tiña e o quero para ayer senon non ahi liga o viernes.que que ver eu que eso se cumple 20% incluido.veña que ademais queda facer canteirans e demais.
una muestra mas de injusticia
si hubiesemos aplicado el nuevo formato de puntuacion de la FIA donde solo valen las victorias, hubiese acabado por delante del Babudos.
Que venga Ecclestone y que dimita el presi!!!!!!!!!!!!!!!!
eso si, que nuestro amado presi venga cuando haya que aplicar nuevamente el anterior criterio
O xoves facemos a xuntanza administrativa?
por preferir yo prefiero mañana.
el jueves es el dia del padre y el de los joseses y posiblemente tenga que pasarme por casa al acabar en el trabajo y a lo mejor tengo que quedarme en casa de mis viejos a cenar.
yo mañana puedo seguro, el jueves quizas, pero como veais vosotros
el jueves es festivo
O Presi chamou pra dicir que hai que informar. Así que informamos.
Plantel do Babudos antes do Draft:
1 - Niemi (9) Clásico
2 - Kuskzac (2)
3 - Ulises (3)
4 - Rio Ferdinand (15)
5 - Juan (5)
6 - Micah Richards (7)
7 - Nigel De Jong (7)
8 - Toninho Crezo (10) Clásico
9 - Gattuso (7)
10 - Makélélé (5)
11 - Seedorff (11)
12 - Hleb (10)
13 - ROsicky (8)
14 - M. Laudrup (12) Clásico
15 - Sócrates (12) Clásico
16 - Owen (7)
17 - Pieroni (2)
18 - Sylvinho (3)
Plantel do Babudos logo do Draft:
1- Fillol (11) Clásico
2- R. Castro (2) Canteirán
3- Ulises (3)
4- Campbell (9)
5- Mertesacker (5)
6- Juan (5)
7- Micah Richards (7)
8- Toninho Cerezo (10) Clásico
9- Tigana (10) Clásico
10- Gattuso (7)
11- Seedorf (11)
12- Hleb (10)
13- M. Laudrup (12) Clásico
14- Drogba (13)
15- F. Torres (9)
16- Che (3) Canteirán
17- Pieroni (2)
18- Di Michele (7)
Como xa indicaron anteriormente, efectuaronse dous trocos:
Co Torpedo: Campbell (9) por Rosicky (8)
Co Túzaros de Reiquiabic (Londres) Sócrates (12) por Tigana (10) + 3 rublos
Se non fixen mal as contas, o meu equipo vale, actualmente, 136 rublos (134 dos que partía logo de descontar o rublo que lle debía ao Shakthar, mais 2 rublos que conseguín en negociacións).
Daquela o meu 20% ascende a 27,20. Redondeando, 27 rublos.
Os meus 7 xogadores máis baratos son:
- R. Castro (2)
- Pieroni (2)
- Ulises (3)
- Che (3)
- Mertesacker (5)
- Juan (5)
- Micah Richards (7)/Gattuso(7)
A suma total de todos eles é de 27 rublos. Así que, se as contas non están mal feitas (coido que non) cumplo xusto a norma do 20%
Se fai falta algunha aclaración mais xa mo indicaredes.
Polo que entendín tralo derradeiro draft, q me corrixan se me trabuco, podes chegar ao 20.49999%, xa que redondea pra abaixo.
Publicar un comentario