Xa non queda moito para decidir o fin dunha T25 moi axustada. Os que nos sentaremos nos Palcos (ou no banquillo do River) esperamos ver un final de liga espectacular. Unha colisión multiple nos postos de cabeza.
SEDE
Dispoñibles
Limia-Lima (A Partir das 21:00)
LOXÍSTICA
Limia-Lima: 1 PS3 e 2 Tvs.
(Asalta, trae o HDMI comunal, please.)
(Fai falla outra Play, en principio)
(Tuzaros, trae o xogo comunal, please)
ALTAS
WL
River
Ordem
Torpedo (un anaco)
Shakhtar (de cedo a cedo)
Rif
Tuzaros
BAIXAS
16 comentarios:
vou, pero pa outra vez, non poñades o término conv..... K o mellor o señor mariano pechanos o blog e seguiremos a t25 no trullo
o de antes era eu
Eu vou só un anaquiño, que mañá traballo. Xa levo o HDMI. O xogo comunal penso que foi na bolsa da Plei de Diego, eu na casa non o teño.
Para la Policía: Esto no es una convocatoria, es una reunión. Saludos, y sigan con su buen trabajo.
Jeje
Eu vou á convocator..., perdon!! Reunión de hoxe!
Saio as des!
Si aljien nesesita transportasión q avise.
Eu vou, preferiblemente de cedo a cedo se alguén me ofrece a opción, a esta agradable xuntanza de amigos en torno ao fútbol e a nada máis que o fútbol. E dígoo en galego por motivos puramente folclóricos.
Deseo aclarar, en todo caso, que non penso resistir pasivamente a nada.
Voy
Por certto, faltan 38 partidos... son un feixe. A plena producíon... iso son 5-6 horas, con dúas pleis. Así que a ver.
Eu penso q podemos facelo draft agora pola tarde
Hehe. Boa idea. Eu respondía ao titular, precisamente.
Hola a todos. Eu estou cun curso ate as 21:00. A ver cómo estou de canso cando remate, pero non prometo nada. Igual me achego un anaco a xogar os meus partidos. Aviso cando remate o curso.
OK. Pois eu vou co primeiro que me leve. Voluntarios?
Estimado organizador: o Asalta tamén é alta. Semella que faltará o Pollo, nada máis; e quizais os Babudos. O malo é que ningún deles se estreou nas kopas, así que a ver qué se fai.
No Apertura, lidera o Torpedo, con todo xogado (9), 20 puntos e +11.
Así que a famosa presión é toda para o Pollo, único candidato alternativo (6x, 15p, +6). Dúas vitorias abóndanlles aos amarelos.
O Clausura:
Shakhtar 6, 16, +10
Asalta 6, 12, +2
e algunha opción para os
Babudos 7, 12, +5
Creo.
Ningún equipo é cnadidato nos dous torneos, como se ve.
Dos 38 partidos pendentes, 19 son de liga. Así que as contas saen doadas: liga nunha plei, kopas noutra.
Diego, levas ti a plei?
Atentos a cables e outras movidas, os demais.
Anímate, Comandante.
La llevo, si hace falta. Que alguien lleve el HDMI (y si puede ser el mío, mejor)
Publicar un comentario