Esta é a clasificación económica DEFINITIVA ao final da T13.
Desde esta noticia centralizarase o proceso de draft de cara á T14. Esta é a orde na que discorrerá o draft:
Rif
MAG
Asalta
Shakhtar
Clash
Torpedo
Tuzaros
Pollo
Ordem
Babudos
Tenten respectar esa orde ou, o que é o mesmo, non fagan esperar aos demais se é a súa quenda.
Tan pronto como todos os descartes estean publicados, poderán mandar á secretaría os seus drafts. Sexan eficientes. Gracias.
NOTA: prezo dos canteiráns, 6 rublos, porteiros incluídos. Ademais modificarase o estilo de suba penalizando máis os noventas.
DESCARTES
Rif: Essien (12); Diego (8); Vieira (6)
MAG: Forlán 8, Pizarro 8, Defoe 6
Asalta: Villa (12); Ballack (11)
Shakhtar: Matthew Taylor (6)
Clash: Pasa
Torpedo: Sionko (5)
Tuzaros: Benzema 12, Dani Alves 10, Lucho 10, SIGNORI 10, Bruno Alves 8, Capdevila 7
Pollo: STAM (16); Kameni (7); Piqué (6)
Ordem: van Aken 20Я, luccarelli 10Я, WINTER 9Я, KEIZER 8Я, bossetti 7Я, giovinco 6Я, wevers 1Я
Babudos: Riera (6); D. Bent (5) + 13 por venta Seedorf a Ordem + o,5 emprestado por MAG + 1 polo intercambio Eot'o-Eusébio
BLINDAXES
-
FICHAXES
Rif: Robinho (11); KAREMBEU (7); SCHUSTER (10)
MAG: Torres (11); SHEARER (13); Cavenaghi (7)
Rif: Robinho (11); KAREMBEU (7); SCHUSTER (10)
MAG: Torres (11); SHEARER (13); Cavenaghi (7)
Asalta: Vieira (6); BOKSIC (9)
Shakhtar: Niko Kranjkar (4)
Clash: Pasa
Torpedo: Voronin (5)
Tuzaros: Raul Albiol 8; Diego 8; Sergio Ramos 13; Pandev 8; Vucinic 8; RUGGERI 13
Pollo: Samuel (9); JENNINGS (13); Kompany (7)
Ordem: van persie 12Я, PERUZZI 11Я, panucci 7Я, BERGKAMP 13Я, santon 3Я, boschker 2Я,
Seedorf 12 (+1Я en pago engadido a Babudos)
Babudos: Rooney (18); Makélélé (5); D. Cissé (6)
OUTRAS NEGOCIACIÓNS
Eto'o (14) deixou os Babudos para marchar ao Asalta a cambio de EUSÉBIO (13, blindado a 14) e un rublo.
Seedorf (12) marchou de Babudos a Ordem a cambio de 13 rublos
O MAG emprestou aos Babudos 0,5 rublos a cambio de 1 rublo a final de tempada
.
26 comentarios:
hei publiar e bree os dados dos jogos ofiiais de onte se algue te probleas e entender esta ensage que lhe pida ontas ao puto rif que quedou onte e traer-e u telado para o oputador e no se lebrou a culpa foi inha por fiar-e do deseoriado do rif
haber quen e o guapo que sortea que pase polo meu despacho que temos unhas palabras por discutir.
Espérase rotundo artigo do MAG. Agárdanse tamén as subas dos canteiráns de Rif e Asalta para publicar de inmediato a C.E. final e dar comezo ao draft. Imos ben de tempo. Non o estraguemos.
Kpll chamam ou non acordo
???
Falas de Wilhelmsson en código?
Meteume un par de goles, creo.
Coido que quería dicir "Kapullo chamame ou non me acordo"....mais só é a minha interpretación (e a dos nosos Serviczos Secretos, que descifraron a clave empregada ás primeiras de cambio, jejeje).
Por certo, e falando de draft e iso.....Sr. Duque....entendo que o noso acordo ten total validez, non? Mesmo podemos considerar que se fixo cuase oficial nunha das derradeiras xuntanzas.
Podemos anunciar o troco:
- Eto'o marcha de Sierra Maestra a Duquelandia.
- En troques, Eusebio, o máximo goleador da historia da WIFA, marcha cara Cuba; cun rublo no peto pra entregarlle como contrasinal ao mangutas da porta do Municipal de Sierra Maestra. Conseguirán os Babudos foderlle a carreira a outro grande do fútbol mundial? Saberémolo na vindeira T14.
Joer co Comandante, sempre ten algo nas mans.
Preocúpese, máis ben, de recuperar a carreira de Eusebio. Cando un é de Weah é de Weah. O rapaz non o fixo mal de todo, pero case perde o seu liderato histórico en beneficio dun suplente, Shevchenko, tales foron os seus números. Veremos o que dá de si en Sierra Maestra. E veremos canto de ducal resulta Eto'o, un xogador que se despraza velozmente pola liga pero no que sempre hai alguén que conserva a fe. E non é ningunha parvada.
Interesate movemento. E gracias pola tradución.
Se algúen ten meio rublo de sobra e quere facer un apaño, cambio medio rublo agora por un rublo enteiro a final da T14. É dicir, se alguén me deixa agora medio rublo, dareille un enteiro ao final da Liga.
Atnderanse as propostas por rigurosa orde de chegada.
Grazas pola súa atención.
Por certo Sr. Getxo...un par de dúbidas.
- Se non estou errado, podería ter un plantel de soamente 17 xogadores, ¿non si? Teño mais de un munitis de desvantaxe con respecto da media total dos planteis.
- Por outra banda, teño a dúbida de si xa reflectiu no valor total do meu plantel o rublo que sumo logo do troco de xogadores co Asalta.
Graciñas.
En efecto, tanto Pollo -polos pelos- como Babudos tedes dereito a 17 xogadores.
O valor do troco non está reflectido; isto é, co troco tes un plantel de 134 e 4,5 rublos en caixa.
Non sei se están ben esas cifras. O troco implica que eu sumo 1 rublo mais. É dicir, si non estaba reflectido previamente, en troques de 138,5 rublos, o meu plantel valerá 139,5 rublos, non?
Vale. Olvidao. Lieime porque puxeches que eran 134 + 4,5 e só me fixei en que de inicio puña que hay 135.
En realidade está ben. Son 135 + 4,5 de caixa, non?
En total 139,5
Non, non sendo que eu faga algo mal, que pode ser. Eto'o vale 14 e Romario 13.
Con Eto'o:
Plantel 135
Caixa final 3,5
Con Romario:
Plantel 134
Caixa final 4,5
Creo.
no sei a q cona ven mentar aki a romario, pero bueno, vale 14
Dios, como estou! Corrixo:
Con Eto'o:
Plantel 135
Caixa final 3,5
Con Eusebio:
Plantel 134
Caixa final 4,5
Eusebio vale 13; e efectivamente Romario vale 14, igual que Eto'o. E efectivamente tamén, nin idea de a que viña mencionar a Romario neste asunto.
Ajá, xa sei de onde ven a dúbida.
Resulta que, segundo me dixo o Duque, Eusebio está blindado a 14 rublos. E como non se pode desblindar se non queda en liberdade, para acceder ao trato negociei con él que me dará un rublo a maiores do que vale Eusebio neste momento, que é o mesmo que vale Eto'o.
De ahí ven a diferencia.
non me estaba a dar conta do tema. sorry.
Romario tampouco é mal troco.....jejeje
Culpa miña por miralo no suaci e non no Excel, tes toda a razón. Eusebio está blindado a 14, daquela ti tes un rublo máis, é dicir, como ti indicabas 139,5. Pero dado que as negociacións só se fan efectivas durante os drafts e tamén que supoño que che interesará, pois así recibes máis pola cuestión dos 20 rublos, debo deixar a clasificación económica tal e como está, pois estas son as contas a fin de tempada e os vosos planteis son os actuais até que comece o draft. Así que o rublo pódelo usar, pero se reflectirá "oficialmente" a partir da tempada que vén.
Descúlpome doblemente por pensar que alguén podía negociar en pé de igualdade con semellante babudo.
Babudo, el MAG te cede los 0,5 rublos a cambio de 1 al final de temporada.
este Draft vá tao veloz que nao se ve
DESCARTES TUZAROS:
Benzema 12
SIGNORI 10
Lucho 10
Capdevila 7
Bruno Alves 8
Dani Alves 10
CARALLO, VAIA DESFEITA DE VICKY
Pois, si, arrea, vaia túzara desbandada!
Por certo, Vicky non quererá a Gourcuff mellor que a Park?
http://espndeportes-assets.espn.go.com/2003/photos2008/0812/a_Yoann-Gourcuff_vt.jpg
VS.
http://www.chinadaily.com.cn/english/doc/2005-07/23/xin_2107022318311902375133.jpg
Non é unha oferta en firme, nin nada, pero todo é falalo.
Pues no, más por joder que por otra cosa.
Además me interesa la relación que va a tener Park con Guti en la próxima temporada.
Marica.
Bueno, pois terei que rescatalo pola forza, un día destes. Só espero que os danos psicolóxicos sexan reversibles.
Para o MAG. Aceptamos o empréstito de meio rublo en troques de un rublo a final da T14.
Grazas.
Publicar un comentario