domingo, 21 de abril de 2013

Draft para a T31

Comeza o Draft para a T31, lembren que esta tempada a liga será de catro voltas. Os prazos, os de sempre, ata o martes ás 23:59 para enviar descartes e o xoves ata as 23:59 para fichaxes. Que non cumpra os prazos, nin poderá fichar descartes, nin xogadores do River, nin roubar. Ademáis será un memo, etc etc

DESCARTES

WATHEVER F.C.
El Whatever desmonta su poderoso centro del campo formado por Essien y Song, con el que pretendía frenar la sangria de goles en contra. Sin embargo la fuerza física no fué suficiente para dominar esa parcela del campo.
Mathaus deja el equipo sin poder demostrar su calidad, ciertamente con algun destello, debido a las lesiones, que lo dejaron fuera de juego nueve jornadas consecutivas.
Stoichkov, con el dificil reto de superar las cifras y el rendimiendo de Hazard, no lo cosigió.
Desailly, un bluff de pretemporada.
Giroud deja el club tras dos temporadas en las que, saltando desde el banquillo, ha sido siempre un revulsivo.
El resto, daños colaterales.

MATHAUS    15
STOICHKOV    12
DESAILLY    12
Essien    8
A. Song    8
Giroud    7
Ndoner    6
Lucas Leiva    6
Storari    6
Yanga Mbiwa    5
Salomao    1

TORPEDO

Marchan:

VAN NISTELROOY 10
Reus 8
Kozak 1

E Brolin volta ao Asalta despois da cesion, que llo vende ao Pollo. Entón o Pollo e o Torpedo intercambian a Brolin e a Savicevic. Pero ao Torpedo non lle convence o asunto e fai unha oferta de compra por Brolin (10+2+ préstamo de 0,5 rublos), que o Pollo acepta.
Co cal Brolin vai para o Torpedo e Savicevic marcha á rúa, pero como estaba no Pollo non o poño exactamente coma descarte meu para non liala máis. Todo claro, ¿non?

SHAKTHAR
Messi 21
Cavani 12
KROL 10
Park 9
Given 8
Stankovic 8
Thomas Muller 8
Mutu 7
Toulalan 7
Blaszczykowsky 6
Chygrynsky 6
Gilberto Silva 6
Akinfeev 5
Bonucci 5
Bojan 4

BABUDOS
Ospina 5

RIF
Valencia 8
Dida 5

POLLO
peter shilton 12, por non notar moita diferencia nun porteiro de ese valor.
savicevic 11 moi vo futbolista pegaba mais no torpedo pero debido a alguns condicionantes acabara no rio.
lijervist 1 este estaba no pollo? non me dea conta

ASALTA
Brolin 10 (fichado polo Torpedo)

19 comentarios:

draft shakhtar dixo...

Tras unha tempada deprimente e con severos recurtes orzamentarios á vista, velaquí os descartes do que será, con moito, o equipo máis pobre na tempada máis longa. Despois dunha T30 caótica e non planificada na que, a falta da Kunka, o máis destacado do equipo foi a súa importante participación no desenlace da LPU máis emocionante da historia.

Fican

Bale 9 (blindado)
Ivanovic 7
Krasic 7
Gallas 6
Oubiña 2
Dyer 1

Liscan

Messi 21
Cavani 12
KROL 10
Park 9
Given 8
Stankovic 8
Thomas Muller 8
Mutu 7
Toulalan 7
Blaszczykowsky 6
Chygrynsky 6
Gilberto Silva 6
Akinfeev 5
Bonucci 5
Bojan 4

Marchan un monte de xogadorazos, algúns eficaces ou válidos, e Bojan.

C.E. dixo...

Xa actualizada no arquivo, a falta da Kunka.

iso dixo...

River 150,5
Rif 149,0
Torpedo 148,5
Pollo 145,5
X 143,5
Asalta 143,0
Babudos 142,5
Shakhtar 137,5

getxo dixo...

Quen sortea medio rublo comigo?

getxo dixo...

Cavani non é aínda definitivo.

MAG dixo...

Te ofrezco medio rublo por Cavani.

Rapajk dixo...

Marchan:

Reus 8
Kozak 1

E Brolin volta ao Asalta despois da cesion, que llo vende ao Pollo. Entón o Pollo e o Torpedo intercambian a Brolin e a Savicevic. Pero ao Torpedo non lle convence o asunto e fai unha oferta de compra por Brolin (10+2+ préstamo de 0,5 rublos), que o Pollo acepta.
Co cal Brolin vai para o Torpedo e Savicevic marcha á rúa, pero como estaba no Pollo non o poño exactamente coma descarte meu para non liala máis. Todo claro, ¿non?

getxo dixo...

Pechada a cesión de Cavani ao Whatever por toda a tempada por medio rublo.

getxo dixo...

Todo clarísimo, por certo. Incluídes os rublos da negociación na columna de negociacións do arquivo de balanzos?

getxo dixo...

Só pola coña, eh? Non é que fagafalta nin nada!

duke dixo...

o descarte do asalta e brolin que xa vexo k esta fichado

Comandante dixo...

Vale, eu vou largar a Ospina, porteiro de 5 rublos....e a ninguén máis..E xa mesmo vos digo a quen vou fichar...a Janot, que vale 4 rublos e así xa teño o meu plantel en 142 rublos totais.

o que manda dixo...

descartes pollo f.c.

peter shilton 12, por non notar moita diferencia nun porteiro de ese valor.
savicevic 11 moi vo futbolista pegaba mais no torpedo pero debido a alguns condicionantes acabara no rio.
lijervist 1 este estaba no pollo? non me dea conta

duke dixo...

o torpedo manten a van nistelroy?

Rapajk dixo...

Ah non, claro, xa nin me lembraba del, Mr. Square ao río

Rapajk dixo...

O Rif bota a

Valencia 8
Dida 5

o que manda dixo...

a quen se lle manda o draft porque tanto rollo e non sei a quen darllo

Rapajk dixo...